Ogłoszenia Prezydenta Wrocławia o podaniu do publicznej wiadomości projektu „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego”

17/04/2014

Ogłoszenia Prezydenta Wrocławia o podaniu do publicznej wiadomości projektu „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego”

OGŁOSZENIE PREZYDENTA WROCŁAWIA

O podaniu do publicznej wiadomości projektu „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w ramach udziału społeczeństwa w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 30, art. 39 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) podaję do publicznej wiadomości informację o:

- możliwości zapoznania się z dokumentacją projektu „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego" oraz z prognozą oddziaływania na środowisko ustaleń projektu Strategii,

- możliwości składania uwag i wniosków do w/w dokumentów,

w dniach od 17 kwietnia 2014r. do 8 maja 2014r. w siedzibie Urzędu Miejskiego Wrocławia w Wydziale Zarządzania Funduszami przy ul. Bogusławskiego 8-10 we Wrocławiu, w рок. nr 516, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia pod adresem: http://bip.um.wroc.pl

Wnioski i uwagi należy składać do Prezydenta Wrocławia w następujący sposób:

  1. na piśmie na adres: Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zarządzania Funduszami ul. Bogusławskiego 8-10, 50-031 Wrocław,
  2. drogą elektroniczną, opatrzone tematem: „Wniosek do prognozy oddziaływania na środowisko - projekt „Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego" na adres: e-mail: patrycja.skurzynska-zajac@um.wroc.pl,
  3. osobiście w sekretariacie Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Bogusławskiego 8-10, 50-031 Wrocław, w рок. nr 525, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45.

Organem właściwym do rozparzenia wniosków i uwag jest Prezydent Wrocławia.

Wnioski i uwagi powinny zwierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku i uwagi.


Załącznik: 
Autor: 
Andrzej Krysmalski