ZGŁASZANIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI

21/10/2024

ZGŁASZANIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI

Informujemy o możliwości zgłoszenia Instytucji Zarządzającej, m.in. za pomocą anonimowego formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Programu, informacji o możliwości wystąpienia nadużycia finansowego, w tym konfliktu interesów lub korupcji.

Wszelkie informacje na temat nadużyć finansowych związanych z wdrażaniem Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 prosimy przekazywać:

  • pocztą na adres:
    URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
    Departament Funduszy Europejskich
    Mazowiecka 17
    50-412 Wrocław

Istnieje również możliwość pisemnego zgłaszania do Instytucji Zarządzającej podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta/Partnera/ Podmiotu upoważnionego do ponoszenia wydatków z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 r.

Wszelkie informacje dotyczące niezgodności prosimy przekazywać pocztą na adres Instytucji Zarządzającej:

  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
    Departament Funduszy Europejskich
    ul. Mazowiecka 17
    50-412 Wrocław