Ratusz
ZGŁASZANIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI
Informujemy o możliwości zgłoszenia Instytucji Zarządzającej, m.in. za pomocą anonimowego formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Programu, informacji o możliwości wystąpienia nadużycia finansowego, w tym konfliktu interesów lub korupcji.
Wszelkie informacje na temat nadużyć finansowych związanych z wdrażaniem Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 prosimy przekazywać:
- pocztą na adres:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
Departament Funduszy Europejskich
Mazowiecka 17
50-412 Wrocław
- lub za pomocą formularza kontaktowego, dostępnego na stronie internetowej Programu pod adresem:
https://www.funduszeuedolnoslaskie.pl/strona/6300-zglos-naduzycie
Istnieje również możliwość pisemnego zgłaszania do Instytucji Zarządzającej podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta/Partnera/ Podmiotu upoważnionego do ponoszenia wydatków z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 r.
Wszelkie informacje dotyczące niezgodności prosimy przekazywać pocztą na adres Instytucji Zarządzającej:
- URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
Departament Funduszy Europejskich
ul. Mazowiecka 17
50-412 Wrocław