Ratusz
zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie zaprasza do składania ofert cenowych na
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa sieci dróg rowerowych oraz B&R na terenie Gminy Kąty Wrocławskie. Kąty Wrocławskie - Nowa Wieś Kącka, Sadków - Sadowice”
Zamawiający:
Gmina Katy Wrocławskie Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie
- I. Przedmiot zamówienia:
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa sieci dróg rowerowych oraz B&R na terenie Gminy Kąty Wrocławskie. Kąty Wrocławskie - Nowa Wieś Kącka, Sadków - Sadowice”
- II. Szczegółowe warunki, jakie powinien spełniać przyszły Wykonawca.
Inspektor Nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski w pełnym zakresie nad realizacją w/w zadania obejmującego całość robót wynikających z umowy z wyłonionym Wykonawcą robót, czynności odbioru, rozliczenia budowy oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji. Nadzór inwestorski będzie pełniony w specjalnościach:
- drogowej.
Zakres prac do zrealizowania przez Wykonawcę robót znajduje się :
https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,18006,e2a0be057e5dde0a3d390d4b78189580.html
W czasie trwania budowy Inspektor Nadzoru będzie zobowiązany do sprawowania kontroli jej przebiegu w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłych użytkowników. Do obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należał pełen zakres czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831).
W przypadku wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych obowiązkiem Inspektora Nadzoru będzie sprawdzenie faktycznie wykonanych robót w oparciu o protokół konieczności i zatwierdzony kosztorys na te prace oraz sprawdzenie prawidłowości ich rozliczenia - bez odrębnego wynagrodzenia.
Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do nadzorowania budowy przez osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość i skuteczność nadzoru, na każde wezwanie Wykonawcy robót lub Zamawiającego. W czasie pobytu na budowie, osoby pełniące funkcję inspektorów nadzoru powinny dokonać kontroli budowy, bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzić swoją obecność i dokonanie czynności stosownym zapisem – co najmniej 2 raz w tygodniu.
- III. Szczegółowe warunki, jakie powinien spełniać Inspektor Nadzoru:
Inspektor Nadzoru w ramach zamówienia zapewni pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót drogowych uzyskane na podstawie decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadających ważne zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa.
- Inspektor w branży drogowej z uprawnieniami z uprawnieniami bez ograniczeń i doświadczeniem min 5 lat przy nadzorowaniu robót drogowych
- Inspektor nadzoru winien nadzorować budowę co najmniej 2 razy na tydzień podczas prowadzenia robót
- IV. Kryteria wyboru oferty:
CENA -100 %
- V. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy ponadto:
- prowadzenie nadzoru nad prawidłowym i terminowym przebiegiem robót zgodnie z umową zawartą przez ZLECENIODAWCĘ z wykonawcą robót,
- kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
- rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a jeżeli wątpliwości te lub brak właściwych rozwiązań dotyczą dokumentacji technicznej zwracanie się do projektanta o udzielenie wiążącej odpowiedzi. W takich sytuacjach projektant powinien niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu trzech dni roboczych udzielić wiążącej odpowiedzi która pozwoli na kontynuacje prac. W sprawach mających wpływ na zmianę kosztów realizacji INWESTYCJI — przedstawianie ZLECENIODAWCY tych rozwiązań z własną opinią,
- potwierdzanie rzeczowe i finansowe wykonanego przez wykonawcę zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy ZLECENIODAWCĄ i wykonawcami robót,
- uczestniczenie przy przeprowadzaniu w toku realizacji INWESTYCJI wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
- udział w spotkaniach organizowanych przez ZLECENIODAWCĘ w sprawach technicznych dotyczących realizacji INWESTYCJI, każdorazowe zapoznanie się z treścią umów jakie ZLECENIODAWCA zawrze z wykonawcą robót w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej ,drogowej oraz z ofertą wykonawcy dotyczącymi realizacji INWESTYCJI, wraz z ich opiniowaniem
- weryfikacja kompletności dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- przygotowanie i przedłożenie ZLECENIODAWCY, sprawozdania końcowego z realizacji INWESTYCJI ,
- uczestnictwo w komisji odbioru końcowego INWESTYCJI oraz komisji odbioru pogwarancyjnego
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż. I BHP na terenie realizowanej INWESTYCJI,
- informowanie ZLECENIODAWCY na piśmie o konieczności wykonania niezbędnych robót dodatkowych, tj. robót nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane zawartej pomiędzy ZLECENIODAWCĄ a Wykonawcą lub robót zamiennych bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to uzasadnione interesem ZLECENIODAWCY i zgodne z treścią umowy jaką ZLECENIODAWCA zawarł z wykonawcą oraz obowiązującymi przepisami z zakresu wykonania przedmiotu umowy, opiniowanie zapytań do projektanta, wniosków o zmianę, protokołów robót dodatkowych,
- w sytuacji gdy w trakcie wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzenia robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo albo zabezpieczenie przed awarią INSPEKTOR jest upoważniony do zlecenia wykonawcy realizacji tych robót i dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu na piśmie ZLECENIODAWCY,
- opiniowanie innych zagadnień kontraktowych (umowy z wykonawcą) w zakresie technicznym,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub ) ulegających zakryciu,
- kontrolowanie zgodności realizacji zadania z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem
- prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z ZLECENIODAWCĄ i wykonawcą robót,
- sprawdzanie kalkulacji robót dodatkowych, zamiennych,
- przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych,
- rozliczenie finansowe inwestycji.
- VI. Warunki wymagane od oferentów:
- Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac i czynności będących przedmiotem zamówienia.
- Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, w szczególności dysponują osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zadania.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Składając ofertę wspólnie z innymi podmiotami, każdy z nich musi:
-załączyć do oferty dokumenty wymienione poniżej,
-podpisać ofertę w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony,
- VII. Sposób przygotowania oferty:
- Oferta musi być sporządzona w jezyku polskim i podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Ofertę cenową należy złożyć na druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wykonawca określi cenę netto i brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w złotych polskich wraz z podatkiem VAT, z dokładnością a do dwóch miejsc po przecinku.
- Termin związania ofertą stanowi 30 dni od daty wskazanej przez ZLECENIODAWCĘ jako termin składania ofert
- VIII. Badanie ofert:
- W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zleceniodawca w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
Jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferent wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
- IX. Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza,
- W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Oferent zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie podpisania umowy.
- Jeżeli Oferent , którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub częściowych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
- X. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Oferent, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. zawartych w ofercie oraz w jej załącznikach.
- Zamawiający informuję, że dane osobowe, o których mowa powyżej przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b)zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą;
c) dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy;
d)przeprowadzenia ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty.
- XI. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy Katy Wrocławskie, Rynek 1 (pokój nr 10) lub pocztą na adres zamawiającego albo drogą mailową na adres ewa.wijatyk@katywroclawskie.pl
- Termin składania ofert - 13.05.2020r. do godz. 12:00.
Osoba uprawniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych:
Czesław Stec tel. 71/390-72-09
e-mail: inwestycje@katywroclawskie.pl
w sprawach formalnych:
Ewa Wijatyk tel./fax. 071/390-72-19
e-mail: ewa.wijatyk @katywroclawskie.pl