Ratusz
Ograniczenia w funkcjonowaniu instytucji
Polska Spółka Gazownictwa
Należąca do GK PGNiG Polska Spółka Gazownictwa – Narodowy Operator Systemu Dystrybucji Gazu Ziemnego dokłada wszelkich starań, by w związku z epidemią koronawirusa dostawy gazu do ponad 7 milionów odbiorców w całym kraju nie były zagrożone i odbywały się w sposób ciągły i bezpieczny.
Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do naszych odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków gazowni i placówek gazowniczych.
Miejsca Obsługi Klienta, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu we Wrocławiu, pracują w następujący sposób:
Dział Obsługi Klienta:
godziny otwarcia 7.00-15.00
e-mail: wroclaw@psgaz.pl
Sekcja przyłączania we Wrocławiu (ul. Ziębicka 44 bud. B)
tel. 71 364 92 89, 71 364 93 06, 71 364 93 24, 71 364 93 26
Gazownia Wrocław Północ
ul. Bierutowska 57-59
MOK
tel. 71 364 94 00, 71 364 96 80
Gazownia Wrocław Południe
ul. Tęczowa 35-45
MOK
tel. 71 364 92 08
Gazownia Wrocław Zachód
ul. Wagonowa 38b
MOK
tel. 71 364 92 86
nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewniły klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem. Zachęcamy również klientów do kontaktu telefonicznego (32 772 36 27 infolinia) lub też poprzez naszą stronę internetową (www.psgaz.pl).
PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycja Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski.
Polska Spółka Gazownictwa jest największym w Europie operatorem systemu dystrybucyjnego gazu. Każdego roku dostarcza mieszkańcom Polski niemal 12 miliardów metrów sześciennych gazu ziemnego.
Tauron - załatw sprawy bez wychodzenia z domu
Szanowni Państwo,
w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów zapraszamy do korzystania ze zdalnych form obsługi, czyli serwisu obsługowego Mój TAURON oraz wysyłania wiadomości e-mail.
Informujemy, że do odwołania nasze stacjonarne punkty obsługi będą zamknięte.
Załatw sprawy bez wychodzenia z domu – więcej informacji na tauron.pl/wirtualny-pok i w serwisie obsługowym Mój TAURON.
PGNiG - Komunikat
od 14 marca 2020 r. do odwołania wszystkie Biura Obsługi Klienta BĘDĄ ZAMKNIĘTE
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników biur, informujemy, że od 14 marca 2020 r. do odwołania wszystkie Biura Obsługi Klienta BĘDĄ ZAMKNIĘTE.
Jednocześnie przypominamy, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, które umożliwia m. in.:
- zawarcie nowej umowy gazowej
- podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej
- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach
- kontrolę bieżącego salda płatności obsługę płatności elektronicznych
- wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej
- zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie
- zmianę grupy taryfowej
- przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty
- kontakt na wybrany temat poprzez formularz
- zawarcie umowy na usługi dodatkowe
Do Państwa dyspozycji jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na stronie www.pgnig.pl. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.
*W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinię prosimy o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mailowo: kontakt@pgnig.pl
Z poważaniem, PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.