zapytanie ofertowe

Zapytanie nadzór inwestorski
05/05/2020

zapytanie ofertowe



ZAPYTANIE OFERTOWE

Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie zaprasza do składania ofert cenowych na

pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa sieci dróg rowerowych oraz B&R na terenie Gminy Kąty Wrocławskie. Kąty Wrocławskie - Nowa Wieś Kącka, Sadków - Sadowice”

 

Zamawiający:

Gmina Katy Wrocławskie Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie

  1. I.              Przedmiot  zamówienia:

pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa sieci dróg rowerowych oraz B&R na terenie Gminy Kąty Wrocławskie. Kąty Wrocławskie - Nowa Wieś Kącka, Sadków - Sadowice”

 

  1. II.            Szczegółowe warunki, jakie powinien spełniać przyszły Wykonawca.

Inspektor Nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski w pełnym zakresie nad realizacją w/w zadania obejmującego całość robót wynikających z umowy z wyłonionym Wykonawcą robót, czynności odbioru, rozliczenia budowy oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji. Nadzór inwestorski będzie pełniony w specjalnościach:

  • drogowej.

Zakres prac do zrealizowania przez Wykonawcę robót  znajduje się :

https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,18006,e2a0be057e5dde0a3d390d4b78189580.html

W czasie trwania budowy Inspektor Nadzoru będzie zobowiązany do sprawowania kontroli jej przebiegu w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłych użytkowników. Do obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należał pełen zakres czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831).

W przypadku wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych obowiązkiem Inspektora Nadzoru będzie sprawdzenie faktycznie wykonanych robót w oparciu o protokół konieczności i zatwierdzony kosztorys na te prace oraz sprawdzenie prawidłowości ich rozliczenia - bez odrębnego wynagrodzenia.

Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do nadzorowania budowy przez osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość i skuteczność nadzoru, na każde wezwanie Wykonawcy robót lub Zamawiającego. W czasie pobytu na budowie, osoby pełniące funkcję inspektorów nadzoru powinny dokonać kontroli budowy, bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzić swoją obecność i dokonanie czynności stosownym zapisem – co najmniej 2 raz w tygodniu.

  1. III.         Szczegółowe warunki, jakie powinien spełniać Inspektor Nadzoru:

Inspektor Nadzoru w ramach zamówienia zapewni pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót drogowych uzyskane na podstawie decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadających ważne zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa.

  1. Inspektor w branży drogowej z uprawnieniami z uprawnieniami bez ograniczeń i doświadczeniem min 5 lat przy nadzorowaniu robót  drogowych
  2. Inspektor nadzoru winien nadzorować budowę co najmniej 2 razy na tydzień podczas prowadzenia robót

 

  1. IV.         Kryteria wyboru oferty:

           CENA -100 %

 

  1. V.            Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy ponadto:
    1. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym i terminowym przebiegiem robót zgodnie z umową zawartą przez ZLECENIODAWCĘ z wykonawcą robót,
    2. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
    3. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a jeżeli wątpliwości te lub brak właściwych rozwiązań dotyczą dokumentacji technicznej zwracanie się do projektanta o udzielenie wiążącej odpowiedzi. W takich sytuacjach projektant powinien niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu trzech dni roboczych udzielić wiążącej odpowiedzi która pozwoli na kontynuacje prac. W sprawach mających wpływ na zmianę kosztów realizacji INWESTYCJI — przedstawianie ZLECENIODAWCY tych rozwiązań z własną opinią,
    4. potwierdzanie rzeczowe i finansowe wykonanego przez wykonawcę zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy ZLECENIODAWCĄ i wykonawcami robót,
    5. uczestniczenie przy przeprowadzaniu w toku realizacji INWESTYCJI wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
    6. udział w spotkaniach organizowanych przez ZLECENIODAWCĘ w sprawach technicznych dotyczących realizacji INWESTYCJI, każdorazowe zapoznanie się z treścią umów jakie ZLECENIODAWCA zawrze z wykonawcą robót w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej ,drogowej oraz z ofertą wykonawcy dotyczącymi realizacji INWESTYCJI, wraz z ich opiniowaniem
    7. weryfikacja kompletności dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
    8. przygotowanie i przedłożenie ZLECENIODAWCY, sprawozdania końcowego z realizacji INWESTYCJI ,
    9.  uczestnictwo w komisji odbioru końcowego INWESTYCJI oraz komisji odbioru  pogwarancyjnego
    10.  nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż. I BHP na terenie realizowanej INWESTYCJI,
    11. informowanie ZLECENIODAWCY na piśmie o konieczności wykonania niezbędnych robót dodatkowych, tj. robót nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane zawartej pomiędzy ZLECENIODAWCĄ a Wykonawcą lub robót zamiennych bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to uzasadnione interesem ZLECENIODAWCY i zgodne z treścią umowy jaką ZLECENIODAWCA zawarł z wykonawcą oraz obowiązującymi przepisami z zakresu wykonania przedmiotu umowy, opiniowanie zapytań do projektanta, wniosków o zmianę, protokołów robót dodatkowych,
    12. w sytuacji gdy w trakcie wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzenia robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo albo zabezpieczenie przed awarią INSPEKTOR jest upoważniony do zlecenia wykonawcy realizacji tych robót i dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu na piśmie ZLECENIODAWCY,
    13. opiniowanie innych zagadnień kontraktowych (umowy z wykonawcą) w zakresie technicznym,
    14. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie,
    15. sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub ) ulegających zakryciu,
    16. kontrolowanie zgodności realizacji zadania z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem
    17. prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z ZLECENIODAWCĄ i wykonawcą robót,
    18. sprawdzanie kalkulacji robót dodatkowych, zamiennych,
    19. przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych,
    20. rozliczenie finansowe inwestycji.

 

  1. VI.         Warunki wymagane od oferentów:
    1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
    2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac i czynności będących przedmiotem zamówienia.
    3. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, w szczególności dysponują osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zadania.
    4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    5. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    6. Składając ofertę wspólnie z innymi podmiotami, każdy z nich musi:

-załączyć do oferty dokumenty wymienione poniżej,

-podpisać ofertę w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony,

 

  1. VII.     Sposób przygotowania oferty:
    1. Oferta musi być sporządzona w jezyku polskim i podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
    2. Ofertę cenową należy złożyć na druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
    3. Wykonawca określi cenę netto i brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w złotych polskich wraz z podatkiem VAT, z dokładnością  a do dwóch miejsc po przecinku.
    4. Termin związania ofertą stanowi 30 dni od daty wskazanej przez ZLECENIODAWCĘ jako termin składania ofert

 

  1. VIII.  Badanie ofert:
    1.  W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca  może żądać od oferentów  wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    2. Zleceniodawca  w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
    3. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:

Jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferent wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

 

  1. IX.        Informacje dodatkowe:
    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza,
    2. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Oferent zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie podpisania umowy.
    3. Jeżeli Oferent , którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
    4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub częściowych.
    5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
    6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).

 

  1. X.                 Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Oferent, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. zawartych w ofercie oraz w jej załącznikach.

  1. Zamawiający informuję, że dane osobowe, o których mowa  powyżej przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:

a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

b)zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą;

c) dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy;

d)przeprowadzenia ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty.

  1. XI.        Miejsce i termin złożenia oferty:
    1. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy Katy Wrocławskie, Rynek 1 (pokój nr 10) lub pocztą na adres zamawiającego albo drogą mailową na adres ewa.wijatyk@katywroclawskie.pl
    2. Termin składania ofert -  13.05.2020r. do godz. 12:00.

 Osoba uprawniona do kontaktów:

w sprawach merytorycznych:

        Czesław Stec     tel. 71/390-72-09

e-mail:  inwestycje@katywroclawskie.pl

w sprawach formalnych:

Ewa Wijatyk  tel./fax. 071/390-72-19

e-mail: ewa.wijatyk @katywroclawskie.pl

 

Autor: 
Czesław Stec