Ratusz
Zapytanie ofertowe na projekt przedszkola przy ul. Sybiraków w Kątach Wrocławskich
1. Gmina Kąty Wrocławskie zwraca się o przedstawienie oferty na opracowanie pełnej dokumentacji projektowej budowy przedszkola 8-oddziałowego z dwoma pomieszczeniami dodatkowymi przy ul. Sybiraków w Kątach Wrocławskich wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
2. Określenie terenu:
Teren jest nieutwardzony, niezagospodarowany. Położenie przedszkola na działkach oznaczonych geodezyjnie numerami: 2/37, 2/36, 2/35, 2,24, z możliwością dalszego wykorzystania działek nr 2/3, 1/9, AM-1, obręb Kąty Wrocławskie, gmina Kąty Wrocławskie.
Obsługa komunikacyjna przedszkola z ul. Sybiraków (działka nr 2/47) , drugie z ul. Legionów (działka nr 2/46 ).
3. Założenia projektowe:
3.1. Ośmiooddziałowe przedszkole dla 200 dzieci;
3.2. Dwa pomieszczenia dodatkowe na potrzeby utworzenia:
- dodatkowych oddziałów przedszkolnych lub
- dodatkowych oddziałów żłobkowych lub
- miejsc rekreacji ruchowej dla dzieci lub
- miejsc pobytu dziennego dla osób starszych
3.3. Cechy dodatkowych pomieszczeń:
- wielkość taka jak sal przedszkolnych;
- usytuowanie obok siebie
- usytuowanie peryferyjne w stosunku do reszty obiektu
- szerokie drzwi przesuwne we wspólnej ścianie
- niezależne wejście
- sanitariaty wykonane w technologii umożliwiającej łatwe i małokosztowne przystosowanie dla potrzeb danych użytkowników
3.4. zatrudnienie personelu tylko na potrzeby 8 oddziałów przedszkolnych ( bez pomieszczeń dodatkowych) – 40 osób.
3.5. Zewnętrzny plac zabaw z osobnym ogrodzeniem i ogrodzeniem całego terenu przedszkolnego.
3.6. Przewidzieć 2 sale z przeznaczeniem dla dzieci 3 letnich i 6 sal dla pozostałych wiekowo przedszkolaków, wszystkie sale z pełnym węzłem sanitarnym.
3.7. Sale przedszkolne o powierzchni min. 80m2 każda.
3.8. Zaprojektować pomieszczenia:
- pokój intendenta
- archiwum
- pokój logopedy
- pokój pedagoga
- pokój pielęgniarski
- pokój nauczycielski + szatnia dla nauczycieli + aneks kuchenny+ zaplecze (ok.13m2) + węzeł sanitarny
- pomieszczenie konserwatora z umywalką, WC i prysznicem
- pomieszczenie przepierek + pomieszczenie porządkowe
- węzeł żywieniowy dla dzieci: kuchnia + jadalnia
- zaplecze dydaktyczne metodyczne
- WC dla dzieci (wejściem z korytarza) wewnątrz budynku+ WC dostępne od zewnątrz budynku (od strony placu zabaw)
- WC dla osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem również jako WC ogólnodostępne
- szatnia dla dzieci usytuowana w hollu korytarzowym z możliwością ustawienie szafek szatniowych systemowych;
- magazyn sprzętu o powierzchni minimum 20m2 z wejściem z zewnątrz;
- magazyn zabawek
- kotłownia
- pomieszczenie rezerwowe ok. 15m2
- serwerownia
- pomieszczenie socjalne – szatnia dla sprzątaczek
- zaplecza magazynowe o powierzchni ok. 11m2
- pomieszczenia gospodarcze przy każdym węźle sanitarnym sal przedszkolnych
- sala wielofunkcyjna z wygłuszeniem akustycznym i sceną składaną;
- sale przedszkolne przeszklone od strony korytarza
- magazyn sprzętu sportowego
- przewidzieć pokój dyrektora obok pokoju wicedyrektora i sekretariatu: 3 pomieszczenia osobno dla pomieszczeń przedszkola i osobno dla 2 dodatkowych pomieszczeń.
- pokój nauczycielski umiejscowić w centralnej części obiektu z instalacją telekomunikacyjną, komputerową i aneksem kuchennym;
- zaprojektować szyby termoizolacyjne (odbijające promienie słoneczne) i klimatyzację;
- instalacje monitoringu, przeciwpożarowa, antywłamaniowa, videodomofonowa, telekomunikacyjna (zewnętrz i wewnątrz), TV, ewakuacyjna (dzwonek).
- przewidzieć dostęp do wody od zewnątrz budynku na każdej ścianie.
- w pomieszczeniu gospodarczym przewidzieć dostęp do wody ciepłej i zimnej;
- program zieleni i nasadzeń (sztuczne nawierzchnie tylko pod zabawkami). Wydzielone strefy zabaw z podziałem wiekowym dzieci korzystających z nich. Pergola lub inne rozwiązanie zacienienia placu zabaw.
- miejsca parkingowe z podziałem dla autobusów, nauczycieli, rodziców.
- boksy śmietnikowe
- wymiary pomieszczeń szatniowych dostosować do wymiarów szafek szatniowych
- osłony na grzejniki
- stropy akustyczne we wszystkich pomieszczeniach
- w salach zajęciowych na podłodze tarkett, w korytarzach -płytki antypoślizgowe, w sali wielofunkcyjnej –parkiet.
- budynek w technologii tradycyjnej, jednokondygnacyjny
- w projekcie podział na wyposażenie ruchome i nieruchome
4. Zakres prac projektowych:
- pozyskanie zaktualizowanych map do celów projektowych,
- uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień, decyzji i opinii,
- sporządzenie dokumentacji lub opinii geotechnicznej stosownie do potrzeb wynikających
z zakresu projektu – 4 kpl.,
- sporządzenie projektu budowlanego – 5 kpl.,
- sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich branż – 4 kpl.,
- projekt stałej organizacji ruchu drogowego z zatwierdzeniem – 4 kpl.,
- sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego – 3 kpl.,
- sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 3 kpl.,
- uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
- sporządzenie i przekazanie 1 egz. dokumentacji w formie elektronicznej w na płycie CD
5. Wymogi dotyczące oferty:
Oferta winna obejmować koszt brutto wykonania wszystkich prac.
Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim.
Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko, firmę, nazwę i dokładny adres Projektanta, datę sporządzenia oferty oraz imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Projektanta;
- własnoręczny podpis projektanta.
6. Przekazanie prac projektowych:
Projektant wykona i przekaże:
1) jeden komplet dokumentacji obejmujący projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz kopię wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych złożonego w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w terminie do dnia 31.03.2018r
2) Projektant przekaże pozostałe komplety dokumentacji wraz z decyzją pozwolenia na budowę lub ze stwierdzeniem braku sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych w terminie do dnia 04.06.2018r
7. Płatności za realizację zamówienia :
Zapłata należności nastąpi w 2 ratach :
- Pierwsza rata w wysokości 70 % wartości umowy po przekazaniu dokumentacji o której mowa w pkt. 6. ppkt. 1),
- Druga rata w wysokości 30 % wartości umowy po przekazaniu dokumentacji o której mowa w pkt. 6. ppkt. 2),
Termin płatności faktury 14 dni od daty złożenia faktury VAT.
8. Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 07.08.2017 r. na adres Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek-Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie lub drogą elektroniczną na adres: budownictwo@katywroclawskie.pl
9. Załączniki do zapytania ofertowego:
a) Rysunek z zaznaczeniem terenu objętego opracowaniem
b) Wypis i wyrys z planu miejscowego