Ratusz
22/04/2021
Zmiana zasad funkcjonowania Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego w zakresie obsługi klientów
Informujemy, że z dniem 23 kwietnia 2021 r. przywrócona zostaje obsługa klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Przed przybyciem do urzędu prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami wydziału w celu umówienia wizyty i ustalenia, jakie dokumenty są potrzebne do dostarczenia lub okazania, by załatwić sprawę.
Prosimy w dalszym ciągu o korzystanie z elektronicznej formy załatwienia spraw poprzez skrzynkę e-puap.
W razie pytań podajemy bezpośrednie telefony:
Urząd Stanu Cywilnego - 71/390-72-18
Ewidencja ludności - 71/390-72-24
Dowody osobiste -71/390-71-66
Ewidencja działalności gospodarczej - 71/390-71-40
Przypominamy, że obsługiwane będą osoby osłaniające usta i nos, zachowujące dystans i dezynfekujące dłonie.