
Ratusz
Weronika Szwaj
funkcja: Sekretarz Gminy
nr pokoju: 1d
telefon: 71 390 71 46
fax: 71 390 72 01
e-mail: sekretarz@katywroclawskie.pl
Nadzorowane komórki urzędu:
Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
- Nadzór nad organizacją pracy Urzędu, przestrzegania porządku i dyscypliny pracy.
- Wykonywanie zadań w zakresie upoważnień i poleceń służbowych wydawanych przez Burmistrza.
- Prowadzenie i koordynowanie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych a w szczególności:
- spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- z zakresu procedury naborów na wolne stanowiska urzędnicze,
- prowadzenie akt osobowych pracowników urzędników i kierowników jednostek organizacyjnych (przeszeregowania, awanse i zwolnienia z pracy),
- współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych z zakresu gospodarowania etatami i funduszem płac.
- Organizacja i koordynacja praktyk zawodowych oraz stażów.
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji usprawnienia pracy w Urzędzie, dbanie o wizerunek Urząd – Klient.
- Nadzorowanie zadań związanych z wyborami prezydenckimi, parlamentarnymi, samorządowymi i referendami oraz spisami ogłoszonymi przez GUS.
- Nadzorowanie i monitorowanie sposobu załatwiania indywidualnych spraw Klientów, w tym skarg i wniosków.
- Współdziałanie z radcą prawnym w zakresie obsługi prawnej Urzędu.
- Prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw.
- Wykonywanie zadań koordynujących w stosunku do komórek organizacyjnych oraz gminnych jednostek organizacyjnych, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przez Gminę zadań określonych przepisami prawa, uchwałami rady Gminy i zarządzeniami Burmistrza.
- Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy poszczególnymi komórkami w bieżącej pracy Urzędu.
- Wykonywanie zadań koordynujących funkcjonowanie kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych Gminy.
- Aktualizacja regulaminu organizacyjnego oraz bieżący nadzór nad przygotowaniem projektów oraz zmian regulaminów, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
- Nadzorowanie gospodarowania mieniem Gminy użytkowanym przez Urząd.
- Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków.
- Pełnienie funkcji Kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
- Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych.
- Nadzorowanie działalności wydziałów: Wydziału Spraw Obywatelskich w tym Urzędu Stanu Cywilnego, Wydziału Organizacyjnego, Wydziału Obsługi Klienta.
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.