Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

01/10/2025

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

KA.2110.18.2025  

Burmistrz Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na  wolne stanowisko urzędnicze

Kierownika Wydziału  Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, ul. Rynek 1, 55-080 Kąty Wrocławskie.

II. Stanowisko pracy:  Kierownik Wydziału

III. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

  1. Obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
  2. Wykształcenie wyższe o profilu kierunkowym - geodezyjnym lub planowaniem przestrzennym, lub administracyjnym, ekonomicznym, prawnym
  3. Doświadczenie: co najmniej 5 letni staż pracy związany z  gospodarką nieruchomościami.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość ustaw i rozporządzeń:

a)        Ustawa o samorządzie gminnym,

b)        Ustawa  z dnia 21 sierpnia 1990 r. o gospodarce nieruchomościami

c)        Ustawa  z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne

d)        Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

e)        Ustawa o pracownikach samorządowych

f)     Ustawa kodeks postępowania administracyjnego,

  1. Czynne prawo jazdy kat. B.

IV. Wymagania dodatkowe do zatrudnienia na danym stanowisku:

1)        Znajomość programów środowiska office,

2)        Znajomość programów środowiska CAD,

3)        Znajomość topografii gminy Kąty Wrocławskie,

4)        Predyspozycje osobowościowe:

a)        umiejętność koordynacji  pracy zespołu,

b)       umiejętność analitycznego myślenia,

c)        umiejętność rozmowy z klientem

d)       elastyczność w wykonywaniu zadań i otwartość na zmiany,

e)        dyspozycyjność, odpowiedzialność,

f)      umiejętność analizy i syntezy informacji,

g)       bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu,

h)       gotowość do doskonalenia zawodowego,

i)         dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy,

V. Zakres wykonywanych zadań na zajmowanym stanowisku:

  1. Nadzór i prowadzenie spraw z zakresu geodezji i gospodarki nieruchomościami a w szczególności:

1)   gospodarowania i zarządzania komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i zarząd.

2)    ustalanie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich.

3)    organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne.

4)   zbywanie nieruchomości komunalnych.

5)   nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy.

6)    komunalizacja gruntów.

  1. Dbanie o wysoką jakość wykonywanej pracy oraz przestrzeganie obowiązujących uregulowań, procedur i instrukcji.
  2.  Przygotowywanie projektów uchwał, materiałów informacyjnych i analiz, będących przedmiotem obrad Rady Miejskiej oraz dla potrzeb Burmistrza - współpraca z komisjami Rady w zakresie realizowanych zadań i swoich kompetencji.
  3. Opracowywanie propozycji do projektu budżetu Gminy, zmian w zakresie działania danej komórki oraz realizacja zadań budżetowych zgodnie z uregulowaniami w tym zakresie.

5.Opracowywanie i przekazywanie do Biuletynu Informacji Publicznej dokumentów o których mowa w art.6 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej oraz udostępnianie informacji na wniosek stron.

  1. Opracowywanie sprawozdawczości i wykonywanie innych prac statystycznych.

7. Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.

8. Współdziałanie w systemie kontroli wewnętrznej obowiązującej w Urzędzie.

9. Współdziałanie między komórkami organizacyjnymi w zakresie wspólnych zadań realizowanych przez Urząd.

  1. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych o wartości poniżej 50 tys. zł netto w zakresie zadań wydziału.

11.Współudział w wdrażaniu i zapewnieniu adekwatnego, skutecznego i efektywnego funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w urzędzie.

 

VI. Warunki pracy:

  1. Wymiar etatu: pełny etat;
  2. Praca o charakterze administracyjno–biurowym, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  3. Praca wykonywana w siedzibie Urzędu, w budynku jest dostęp do windy; dopuszczalna praca w terenie.
  4. Warunki wynagrodzenia – zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Regulaminem wynagradzania.

VII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru.
  2. Życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i ewentualnym opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem dostępnym na BIP, udostępnionym w zakładce „Dokumenty”.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
  5. Kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe.
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
  8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o zgodzie na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne, zgodnie ze wzorem dostępnym na BIP, udostępnionym w zakładce „Dokumenty”.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.  Wszystkie oświadczenia oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Dokumenty kandydata, który zostanie  wybrany dołącza się do akt osobowych. 

 

VIII. Przebieg naboru:

Wymagane dokumenty należy:

1)        składać w zamkniętej kopercie do dnia 10.10.2025 r.  do  godziny 12:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie (Biuro Obsługi Klienta pokój 10), lub

2)        przesłać pocztą do dnia 10.10.2025 r. na adres Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, Rynek 1, 55 080 Kąty Wrocławskie, przy czym oferta musi wpłynąć do godziny 12:00 w tym dniu,  z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Wydziału GiGN„

Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po terminie, tj. po godzinie 12:00 w dniu 10.10.2025 r.   nie będą rozpatrywane.

Do dalszym etapie rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną  kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne.

IX. Pozostałe informacje:

Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Oferty aplikujących niespełniające wymagań formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane w siedzibie Urzędu  w terminie 7 dni od dnia informacji o wynikach naboru ,  w przypadku ich nieodebrania, zostaną odesłane pocztą do nadawcy.

Kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu, proszeni są o zabranie ze sobą dowodu tożsamości.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej – Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie www.katywroclawskie.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać w wydz. GIGN tel. 71 39 72 39

Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, polityczne poglądy, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę chronioną.

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

 

 

 

Autor: 
Aleksandra Bożek