Ratusz
Zapraszamy do korzystania z e-usług
Dla zapewnienia optymalnego komfortu korzystania z usług administracji, Powiat Wrocławski wraz z Gminą Kąty Wrocławskie i 7 innymi samorządami realizuje ważny projekt wdrożeniowy, którego wymiernym efektem są jakościowo nowe, elektroniczne usługi publiczne w naszych urzędach.
Lider projektu: Powiat Wrocławski
Partnerzy - gminy: Czernica, Długołęka, Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków, Siechnice, Żórawina
Cel projektu:
Celem projektu jest wdrożenie zaawansowanych e-usług publicznych w administracji powiatowej i gminnej, zmierzających do usprawnienia i racjonalizacji pracy oraz komunikacji pomiędzy urzędem a obywatelem i przedsiębiorcą.
E-usługi dla Gminy Kąty Wrocławskie:
- Zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości osób fizycznych.
- Zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości osób prawnych.
- Zobowiązania z tytułu podatku rolnego, leśnego osób fizycznych.
- Zobowiązania z tytułu podatku rolnego, leśnego osób prawnych.
- Zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu.
- Zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych.
- Zezwolenie na korzystanie z dróg w sposób szczególny – złożenie wniosku oraz uzyskanie decyzji lub umowy na zajęcie pasa drogowego, awaryjne zajęcia pasa drogowego, umieszczenie urządzenia w pasie drogowym.
- Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości.
- Wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Zezwolenie na wycinkę lub przesadzanie drzew lub krzewów.
Już dziś potwierdź swój profil zaufany i korzystaj z e-usług: https://katywroclawskie.eboi.pl/
Wymierne korzyści realizacji projektu:
Odczuwalne skrócenie czasu załatwiania spraw oraz wyeliminowanie lub znaczne ograniczenie konieczności osobistego stawiennictwa obywatela w urzędzie.
Udostępnienie aplikacji na urządzenia mobilne oraz platformy eBOI umożliwiającej sprawdzenie stanu sprawy, informacji podatkowych, zrealizowania płatności, przekazania informacji do Urzędu o awarii oświetlenia, drogi, chodnika lub innych zdarzeniach oraz pozwalającej na przekazywanie mieszkańcom powiadomień o występujących lub przewidywanych zagrożeniach.
Stworzenie narzędzi do elektronicznego zarządzania obiegiem i przechowywaniem dokumentacji, co zapobiegnie wielokrotnemu powielaniu i gromadzeniu tych samych dokumentów w różnych miejscach.
Obniżenie kosztów zużycia materiałów biurowych.
Od teraz załatwisz sprawę urzędową szybko i sprawnie, bez wychodzenia z domu czy biura.